مدیر کل آموزش و پرورش فارس در پيامي به مناسبت آغاز سال تحصيلي و بازگشايي مدارس گفت:
وظیفه ما است تا با دوبال علم و ایمان برای سرفراز نمودن پرچم ایران اسلامی بر قله های رقابتهای جهانی کوشا بوده و با گسترش فرهنگ مهدوی مقدمات ظهور امام زمان (عج) را در پهنه گیتی فراهم سازیم.
با سمه تعالی
ن والقلم و ما یسطرون
خداوند منان را سپاسگذارم که شاهد آغاز سال تحصیلی جدیدهمزمان با ایام بزرگداشت سه نور آسمان ولایت و عصمت ،حضرت امام رضا (ع) ،حضرت معصومه (س) و حضرت احمد بن موسی (ع) هستیم ،به امید آنکه از انوار این بزرگان درس ولایت و بصیرت را بیاموزیم.
تقارن هفته بزرگداشت دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی همواره این نکته را در ذهنمان تداعی می کند که چه الگویی بهتر از رزمندگان و شهدا و دانش آموزانی که از خود گذشتند تا در راه به خدا پیوستن گام بردارند و اینک این وظیفه ما می باشد تا با دوبال علم و ایمان برای سرفراز نمودن پرچم ایران اسلامی بر قله های رقابتهای جهانی کوشا بوده و با گسترش فرهنگ مهدوی مقدمات ظهور امام زمان (عج) را در پهنه گیتی فراهم سازیم.
در انتها لازم می دانم از تلاش و ایثار همکاران فرهنگی عزیز که گوهر وجودی خویش را جهت تعلیم و تربیت آینده سازان مرز و بوم اسلامیمان بکار گرفته اند تشکر نموده و یاد آور شوم، وظیفه همه ما این است که بر اساس سیاستهای کلی نظام تعلیم و تربیت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری ،در جهت ارتقاء کیفی دانش آموزان در حوزه های بینش ، دانش ،مهارت ،تربیت و سلامت برنامه ریزی نماییم تا انشاء الله فرزندان عزیزمان را در جهت رسیدن به حیات طیبه رهنمون باشیم.
محمدحسین روزیطلب
مدیرکل آموزش وپرورش فارس