پیام مدیر کل به مناسبت آغاز سال تحصیلی 92-93

مدیر کل آموزش و پرورش فارس در پيامي به مناسبت آغاز سال تحصيلي و بازگشايي مدارس گفت:

وظیفه ما است تا با  دوبال علم و ایمان برای سرفراز نمودن پرچم ایران اسلامی بر قله های رقابتهای جهانی کوشا بوده  و با گسترش فرهنگ مهدوی مقدمات ظهور امام زمان (عج) را در پهنه گیتی فراهم سازیم.

 

 

         


 

 

با سمه تعالی

                                                                               

ن والقلم و ما یسطرون

خداوند منان را سپاسگذارم که شاهد آغاز سال تحصیلی جدیدهمزمان با ایام بزرگداشت سه نور آسمان ولایت و عصمت ،حضرت امام رضا (ع) ،حضرت معصومه (س) و حضرت احمد بن موسی (ع) هستیم ،به امید آنکه از انوار این بزرگان  درس ولایت و بصیرت را بیاموزیم.

تقارن هفته بزرگداشت دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی همواره این نکته را در ذهنمان تداعی می کند که چه الگویی بهتر از رزمندگان و شهدا و دانش آموزانی که از خود گذشتند تا در راه به خدا پیوستن گام بردارند و اینک این وظیفه ما می باشد تا با  دوبال علم و ایمان برای سرفراز نمودن پرچم ایران اسلامی بر قله های رقابتهای جهانی کوشا بوده  و با گسترش فرهنگ مهدوی مقدمات ظهور امام زمان (عج) را در پهنه گیتی فراهم سازیم.

در انتها لازم می دانم از تلاش و ایثار همکاران فرهنگی عزیز که گوهر وجودی خویش را جهت تعلیم و تربیت آینده سازان مرز و بوم اسلامیمان بکار گرفته اند تشکر نموده و یاد آور شوم، وظیفه همه ما این است که بر اساس سیاستهای کلی نظام تعلیم و تربیت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری ،در جهت ارتقاء کیفی دانش آموزان در حوزه های بینش ، دانش ،مهارت ،تربیت و سلامت برنامه ریزی نماییم تا انشاء الله فرزندان عزیزمان را در جهت رسیدن به حیات طیبه رهنمون باشیم.

                  

 

 

                                                                محمدحسین روزیطلب                            

                                                                                    مدیرکل آموزش وپرورش فارس

 

 

آمار بازدید از سایت
کاربران برخط: 1 کل بازدید ها: 25 بازدیدهای امروز: 1
تغییر قالب صفحه