یا علی (ع)

بیایید در این شبهای قدر همه را دعا کنیم ....
+ نوشته شده در جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت 10:3 AM توسط آقای حاتمی (دبیر علوم تجربی)
|

بیایید در این شبهای قدر همه را دعا کنیم ....
این وبلاگ متعلق به دبیرستان (دوره اول) شهید دستغیب ناحیه (4) شیراز می باشد.